Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Daisypath - Graduation

Wednesday, 1 February 2012

Malas Datang Lagi

Aku tengah bercuti.
Memang duduk terlentang kaki terkangkang je la kat rumah kan.

Lama tak buka belog.
Cerita entah kemana, idea lagi tak tahu pegi mana.
Ciss, asyik-asyik cerita pasal idea yang tak ada.
Kalau asyik malas je, mana idea nak datang.
Ciss kau.
Ciss lagi.

Laptop ni aku on hari-hari tau.
Dalam 24 jam aku on 23 jam, 1 jam rehat.
Tapi tak reti juga nak buat benda berfaedah dengan laptop ni.
Sikit-sikit download, sikit sikit download.
Ada wireless, kalau tak guna, bazir je bayar.
Duit mak bapak aku jugak.

Cuti ni fikiran kosong giler.
Aku je tau kenapa. 
Korang tak tahu.
Susah hati ini, aku je yang tahu.
Dugaan dugaan dugaan

Dah la, aku nak blah.
Perut lapar dowh.
Jom ke dapur, cari makan.
Jom.

Oh malas, sila pergi jauh-jauh.

bai
♥arabella♥

No comments:

Post a Comment