Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Daisypath - Graduation

Tuesday, 10 January 2012

Kosong

Tadi aku baca belog Zahiril Adzim. Memang best belog dia ni. Banyak inspirasi yang dia bagi. Aku suka ngan kata-kata dan ayat-ayat dia. Memang bapak gila best.

Tapi kan, sejak dia kahwin ni, dia macam jarang nak update belog dia pulak. Sindrom kahwin eh?
Hewhewhew.

Ada satu entri dia tu, tajuknya "langsung takda". Serius, memang tak ada apa-apa langsung.

So, entri ni telah membuatkan aku nak buat tajuk entri aku ni yang bertajuk Kosong.

Aku memang kosong giler sekarang ni.

KOSONG IDEA
KOSONG WANG RINGGIT
KOSONG FIKIRAN
KOSONG KERAJINAN
KOSONG
KOSONG
KOSONG.

So, bila nak top-up semua ini?

Hurmm, hanya aku dan Tuhan saja yang tahu.

*entri ni memang entah apa-apa. aku saja nak buat ayat puitis, tapi tak jadi pulak. cehh, macam hampeh!*

Ok lah, aku memang takde bakat nak berpuitis ni.

Bai!
rindu korang korang korang!

♥arabella♥

No comments:

Post a Comment