Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Daisypath - Graduation

Wednesday, 2 November 2011

My First Try

Hai!

Korang mesti pernah dengar tentang SRAWBERRY BERSALUT COKLAT kan? Ala, hadiah yang paling famous untuk Siti Nurhaliza tu. Dari siapa? Haruslah dari Mr K beliau. Hewhewhew.

Saya tahu pasal strawberry coklat ni dari rancangan yang Siti dengan Datuk K masuk TV3 tu la. Dulu-dulu kala. Dan setelah bertahun-tahun dorang kahwin, baru hari ni saya dapat merasa makanan ini.

Tadaa!
Korang layan dulu gambar-gambar ini.





Oh, memang YUMMY!


Amacam, best tak? Strawberry dia macam sikit la. Biasa la, Cameron punyerr.

Dan haruslah ada gambar diva makan strawberry. Haha!
Alamak!

Ok, gambar aku tak cantik!
Cabut lari!
Bai!
xoxo,
♥arabella♥


No comments:

Post a Comment